The Misfits Filminin Bilgileri

The Misfits

Bir grup sıra dışı suçlu tarafından planlanan bir altın soygununa son anda, suç dünyasında nam salmış bir adam olan Richard Pace de dahil olur. Ancak plana dahil olmasıyla, kendisini bir anda büyük bir komplonun içerisinde bulur. Richard, içine düştüğü bu kaosta hem kendisini hem de hayatı ona bağlı olan onlarca insanı kurtarmak için savaşmak zorunda kalır.


Yorumlar 22
Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
kaan Yönetici
1 ay önce

Kaynak çıkar çıkmaz çeviriye başlayacağız.

1 Cevapla
msf1971
1 ay önce

Selam hocam ortalama bir bilginiz varmi bu film hakkinda ne zaman kadar siteye düser???

1 Cevapla
kaan Yönetici
1 ay önce

hocam görüntüsü var, çevirebilecegimiz kaynak altyazıyı bekliyoruz. Normalde dinleyerek çevirirdikte sınav haftası oldugundan onu yapamıyoruz.

1 Cevapla
msf1971
1 ay önce

Sagol hocam ne yapalim beklicez, kolay gelsin.

0 Cevapla
deapol
1 ay önce

Kaan allah senden razı olsun sen olmasan biz izlemedim vallah kaan sen kafanı yorma kotü yorumlara bakma sen daima en iyisin böyle devam kardeşim

4 Cevapla
kaan Yönetici
1 ay önce

tşkler hocam, sizdende

4 Cevapla
deapol
1 ay önce

Sen olmasan biz izleyemezdik

4 Cevapla
higi
1 ay önce

kaan kardeşim bu iş ancak bu kadar güzel yapilir .yeni kayit oldum basarilar diliyorum. bu film icin bir tarih varmi simdiden teşekkürler

4 Cevapla
kaan Yönetici
1 ay önce

kaynagı bugün çıktı hocam, bugüne yetiştirezsek yarına hallederiz aksilik olmazsa

3 Cevapla
higi
1 ay önce

teşekkürler kaan sen bir halk kahramanisin

3 Cevapla
mahirar
4 hafta önce

güzel film , sağolun.

0 Cevapla
geceler
1 ay önce

Güzel film. Puanından fazlasını hakediyor. keyifle izlenir..

0 Cevapla
karag0z
1 ay önce

dandik

0 Cevapla
lfk2021
1 ay önce

Heyecansız, ruhsuz bir film. Brosnan bile kurtaramamış 5/10.

0 Cevapla
ozgursemik
1 ay önce

film gayet iyi ve seyredilebilir

0 Cevapla
alican
1 ay önce

Kaan, eskiden KORSUB yazardı. Artık yazmıyor musunuz, yeni sitede ben mi bulamadım acaba?

0 Cevapla
MKaaN Yönetici
1 ay önce

dalgınlıga geliyordur playerin yanında yazıyor

0 Cevapla
Memoxxx
1 ay önce

Dünyadaki fakir Ülkelere yardım etme ayağıyla Amerika'nın sömürü kurma ve Hristiyanlığı yaymada en önemli silahı, zalim ama masum görünme kılıfına gizlenen UNICEF kurumunun övülmesi, propagandalarını yaparken de Müslümanları örgüt kuran, heryerde bomba patlatan insanlar olarak göstermesi; özelliklede iç işlerine karışıp birbirine düşman ettikleri Arap ve müslümanlara salak muamelesi yapan replikleri anlaşılmayan senaryosu oturmamış, filme mizahına degil de böyle film mi olur diye gülüp aynı zamanda sinir olacağınız bombomboş bir yapım...

1 Cevapla
aydin-06
1 ay önce

TÜRKÇE SESLENDİRME NE ZAMAN

0 Cevapla
Sanane34
1 ay önce

bence zaman kaybı konuyu bile doğru düzgün işleyememişler bir de üstüne klasik Amerikan filmi olsun diye müslüman kardeşleri terör örgütü olarak yansıtmışlar resmen salakça bşr film boş zamanınızda bile izlemeyin

1 Cevapla
higi
1 ay önce

1 saat 35 dakka boşa gitti boş sacma sapan film kaan emeğine teşekkürler fragmana bakıp aldanmayın

0 Cevapla
MuslumBb28
1 ay önce

Chrome caset tv ye yansıtmada yapmıyor.

0 Cevapla
kaan Yönetici
1 ay önce

üstten digerini seç

0 Cevapla
Peripatos
1 ay önce

Yeni kayıt oldum Dostum ama çok uzun süredir senin ve sitenin takipçisiyiz emeğine sağlık teşekkür etmek adına kayıt oldum İyki varsın

0 Cevapla
Yetkin82
1 ay önce

Kaan selamlar yeni testere filmini ekliyecek misin bu arada site çok başarılı selamlar

0 Cevapla
kaan Yönetici
1 ay önce

telifi kalkar kalmaz ekleyecegiz,

0 Cevapla
TanerK
1 ay önce

Ortadoğu da iyiliksever Abd liler... Ulan bütün şeriatçı el kaideci işidci filan fıstık krallıklar saraylar petrol paraları kuyuları hepsinin altında üstünde sizin parmağınız var ama filmlerde hep masum hep yardımsever.. Filmi siyasi mesaj soytarılığı ile bokunu çıkarmışlar.. Yayın ve çeviri için teşekkürler çocuklar.

0 Cevapla
deusa
1 ay önce

Her zaman çok ama çok hızlısınız, her zaman ki gibi güzel bir çeviriydi. Filmi ben gayet beğendim son zamanlarda gelen dilmler arasında en beğendiğim film oldu akıcı ve hoş konulu bir film tavsiye ederim herkese

0 Cevapla
Vulcano-07
1 ay önce

O Kadar yorum arasında bu film hakında bir şey yazmazmı yuhh, bu arada güzel film tavs,ye ediyorum ben şahsen sevdim

0 Cevapla
Cahit72
1 ay önce

Kaan Masquerade 2021 filmini yükleyecekmisin ?

0 Cevapla
kaan Yönetici
1 ay önce

düşmedi daha nete hocam

0 Cevapla
arabic_nezo
1 ay önce

Kaan Infinite 2021 ne zaman yüklersin bekliyorum teşekkürler

1 Cevapla
kaan Yönetici
1 ay önce

bugün, yetişmezse yarına

1 Cevapla
Background
Kapat ×