Sekiz Yüz - The Eight Hundred Filminin Bilgileri

Sekiz Yüz - The Eight Hundred

1937 senesinde Japonya Çin savaşı esnasında Sekiz Yüz Çinli asker, tamamen Japon ordusuyla çevrili Şangay savaş alanının ortasında bir depo mahsur kalır. Kuşatma altında olan askerler, hayatta kalmak için dört gün dört gece boyunca Japon kuvvetlerinin baskısına karşı direnmek zorundadır. Sekiz Yüz - The Eight Hundred izle, Sekiz Yüz izle


Sekiz Yüz - The Eight Hundred Filmini Sevenlere Öneriler
Yorumlar 56
Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
dogan16
3 hafta önce

filmin ilk yarısı son derece insancıl her iki tarafın askerlerini ve savaşın acımasızlığını gösteriyor neredeyse savaş karşıtı bi film sanıyorsunuz.ikinci yarısında ise tam çin propagandası accayip saçmalıyorlar izlenmeye değmez en fazla 4 eder

0 Cevapla
sacmalikk
3 ay önce

300 kişi kalmıştı, filmin sonunda 3000 bin kişi oldular. Öldükçe 10 katlandılar. Çin filmi işte ne bekliyeceksin. İzlemesinde olur.

1 Cevapla
tayfun
4 ay önce

kaçırmadan izleyin ..film başarılı ..emegine sağlık admin. film işinde uzak doğu filmlerinde beklemediğim başarı ve güzel görseller. tek kelime ile başarılı ve çok güzel film ..

0 Cevapla
burak
4 ay önce

Neredeyse ilk defa bir filme yorum yapıyorum. Askeri olarak ne kadar çok iyi strateji kurularak depo korunmuşsa da o kadar çok yanlış bir geri çekilme planı ile askerler telef oldu. Filmi sonuna kadar izleyin ama son 10 dk sında İngilizler Çin'i nasıl sömürge yapmışlar anlarsınız😡

0 Cevapla
M.A.G.
4 ay önce

Hayatımda izlediğim en güzel filmlerden birisiydi, kesinlikle tavsiye ederim.

0 Cevapla
ali memduh
4 ay önce

Güzel film,Depo Koruma Savaşı Çin Halkına Mücadele azmini iyi öğretmiş.

0 Cevapla
Nusret
4 ay önce

Film çok çok başarılı.O kadar gerçekçi çekimler oyunculuklar resmen filmi izlemiyor da yaşıyorsunuz. Çinliler ve Ruslar kesinlikle film sektöründe ABDyi geçmiş konumda.

0 Cevapla
mert
4 ay önce

sakın izlemeyin savaş filmi deil daha çok hayal ürünü gerçeklikle alakası yok ve aşırı saçma sürükleyici deil dier filmlerden alıntılar ile oluşmuş

1 Cevapla
latif yılmaz
4 ay önce

Filmi görsellik harici konusunu sevenlere gerçekten şaşırdım.aşırı saçma bayrağı o pustukları yerde niye tutmadılarda gittiler uçağın rahatça vuracağı yerde tuttular.o pustukları korunaklı yerden bakıyorlar biri ölünce sıralan gidiyorlar lan orda tutuver nolcak.köprüden geçmeye çalışırlarken japonlar arkadan vuruyor.hadi ilk gidenler bilmiyodu diğerleri vurulacağını bile bile niye koşuyo.madem ölmek istiyosun japonların üzerine koş belki haklarsın bir kaçını.filmde mantık hatası dolu iken sadece görsellik için bir filme iyi demek ne bilem gerçekçilik değil veya körlük olabilir

1 Cevapla
zvayka
5 ay önce

Çin ulusu yok olmayacak ne mk matematiksel olarak mümkün değil zaten :D

0 Cevapla
zvayka
5 ay önce

Film çok güzel bu arada. En azından filmi film olarak izleyen ve az çok okuyup araştırıp bahsi geçen zaman hakkında bilgi sahibi olan, genel anlamda da kültürlü biriyseniz ya da en azından çabalıyorsanız filmin verdiği tüm duyguları bir insan olarak yaşayıp keyif alabilirsiniz. Yorumlardaki klavye komandolarını dikkate almayın. Puanım 7/10. Teşekkürler Hdfilmcehennemi ekibi..

0 Cevapla
hakan
5 ay önce

Buram buram pis çinlilerin propagandası kokuyor. Her çinli p.ç geberdiğinde Süleyman Soylu gibi OHHHHHH çektim :) saçma bir film olmuş..film içinde film.Çinliler savaşıyor halk film izler gibi bakıyor. Japonlar bunları gebertiyor daha sonra da bu ç.k kafalı çinliler ingilizler sığınıyor ve adı kahramanlık oluyor.İzlediğim en aptalca savaş filmiydi o kadar paraya yazık etmişler gerçi bu çinliler de para hışşş

0 Cevapla
Oguzhan
5 ay önce

ingilizce kısımlara ne zaman alt yazı eklersiniz

0 Cevapla
kaan Yönetici
5 ay önce

hocam kaynakta çıkmamış altyazıda, kaynak olarak gelirse eklerim. yani o kısımların ingilizce kodlu altyazısı çıkmamış. nette çevirenler oldu bizdeki satırlardan çok çok eksik halde.

0 Cevapla
Kemikkiran
5 ay önce

Bana göre Çin hükümeti dünyanın ve kendi vatandaşlarını , yanına çekip ülkeyi kurtarmak için askerlerinin ölümünü hazırlamışlar.

0 Cevapla
Kemikkiran
5 ay önce

Bana göre Japonlar Asya nın Almanları. Almanlar gibi kendilerini diğer ırklar dan üstün görmüşlerdir. Japonlar yüz yıllarca etrafındaki ülkelerin insanları kesip vatanlarına tecavüz etmişlerdir. Bu film de diğer bir kanıtı sonuçta gerçek te çok film var japonların yaptıkları vahşilikler ile ilgili hatta iki subay arasındaki kelle kesme yarışması yapılmış ve ulusal basında ilan edilmişti (Nanking Katliamı) neyse her ne kadar çinlileride çok sevmesemde yinede bunları paylaşmak istedim.

0 Cevapla
Çekiç
5 ay önce

Ben beğendim. Propaganda kısmı elbette olacak. İzlenir. Film 2:20 dk kadar. Hiç sıkılmadan izledim. 2 ay öncesine kadar bir japon firmasında çalışıyordum. Japonların kafası farklı çalışıyor anlamıştım ama bu filmi izledikten sonra cidden Japonlar degiisk insanlar.

0 Cevapla
iskender
5 ay önce

kaan filmde çin olan yerler çevrilmiş, ing olan yerler çevrilmemiş. bundan öncekinde de çince olan yerler çevrilmemişti. çevirmenlerin kafası karışık herhalde?

0 Cevapla
kaan Yönetici
5 ay önce

bunu başka çevirmen çevirmişti, ilgilenecegim

0 Cevapla
Berk
5 ay önce

çevirilerde çince japonca sahneler tamam ama ingilizce baya sahne olmasına rağmen, hiç çevirisi yok.

0 Cevapla
kaan Yönetici
5 ay önce

onu bir çevirmene vermiştik saçma sapan çeviri yapmış bir daha vermiyecegiz ona zaten

0 Cevapla
batuhan
5 ay önce

film için söylenecek en doğru söz şu olurdu heralde Köy yanarken orospu saçını tararmış Film gayet güzel izlemenizi tavsiye ederim

0 Cevapla
Pika Pika
5 ay önce

Aynen katılıyorum kardeşim.İşin traji-komiği bunu kahramanlık diye göstermeleri...Burnunun ucunda senin askerin senin için canını verecek sende götünü yaya yaya izleyeceksin başkalarının koruması altında....YUH ULAN YUHHHH...

0 Cevapla
Kadir
5 ay önce

it sürüsü gibi Çinliler Pubg oynarken bile vur vur bitmiyor

0 Cevapla
mert
5 ay önce

Kesinlikle izleyin Harika bir film teşekkürler

0 Cevapla
sistemci
5 ay önce

Film biraz karışık gelebilir ama film ve efektler çok iyi...

0 Cevapla
Akwin
5 ay önce

Zaman kaybi aradaslar

0 Cevapla
Fero
5 ay önce

kodumun ödlek çinlileri burda duyar kasarlar güçleri yetse dünyayı sxkecekler. Japonlar içinizden yine geçer de işte başka devletler karışmasa

0 Cevapla
erkan
5 ay önce

Bu film inanılmaz ,8 puandan aşağı almamalıydı, şimdiye kadar izlediğim savaş filmlerinde ilk beşe rahat girer.

0 Cevapla
hüseyin
5 ay önce

Filmi bugün izledim ve izlemeden önce küçük bir yorum yapmıştım japonlara karşı öfke propagansı filmi diye evet bu film tam olarak bu arkadaşlar.2.saat propaganda filmi izledik sağolsun çin komünist partisi.Filmde anlam aramayın çünkü o bu filmde yok.

0 Cevapla
okan
5 ay önce

Abi ben kolay kolay film beğenmem ama bu film çok güzel olmuş müthiş bir senaryo şiddetle tavsiye ederim kaçırmayın 8 imb yi hakediyor

0 Cevapla
corc
5 ay önce

paylaşım için teşekkürler, film karman çorman olmuş, sanki ünlü savaş fimlerinden copy/paste gibi, tam Çin işi, kim çinli kim capon karmakarışık

0 Cevapla
tayfun
5 ay önce

yANLIZ bina muhteşem

0 Cevapla
hakan
5 ay önce

sinematografi olarak guzel film konu olarak cinlilere icin vatanseverlik yuklenmis ki oda olur ama sacmaliklar barindirmiyor dersek yalan olur . mantik hatalari var ya onu da cocuk yapmaz diyecekleriniz ona da eyvallah , cin de isgal olmuyacak peki super , direneceksiniz somurge olmaycaksiniz da karsi taraf da ingiliz somurgesi birader :) oraya kaciyorsunuz aq , ingiliz yapinca iyi japon yapinca mi kotu oldu :) ordakiler niye ingilizlere direnmiyor lol

0 Cevapla
hakan
5 ay önce

hintlilerle taş sopa kavga ediyorlar. ulan japonya işini bitirecektin şu şerefsizlerin.

0 Cevapla
Background
Kapat ×