Occupation : Rainfall Filminin Bilgileri

Occupation : Rainfall

Uzaylıların Dünya'ya inişinden iki yıl sonra, Avustralya'nın Sidney kentinden sağ kalan insanlar, kayıpların sayısı artmaya devam ederken çaresiz bir şekilde uzaylılarla savaşır. Occupation: Rainfall izle


Occupation : Rainfall Filmini Sevenlere Öneriler
Yorumlar 43
Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
kaan Yönetici
1 hafta önce

1080p kendi çevirimiz eklenmiştir.

0 Cevapla
NeverTime
1 hafta önce

01:26'da çeviri hatası var admin

1 Cevapla
bunyamin58
1 hafta önce

saat kac gibi gelir admin hd goruntu

2 Cevapla
mlhdznl
4 gün önce

cesurca bir işe girişmişler. uzaylı temalı yapımların amerikan tekelinde olmadığını görmek güzeldi ama kurgu ve senaryo için fazla kafa yorulmadığı belli. mantık hatalarıyla dolu. efektlerse bütçesiyle oranlarsak fena değil bence

0 Cevapla
_Sansar_
5 gün önce

Bence izlenir,makyaj ve kostum biraz vasat olsada cokta kotu degil. Steye tesekkurler

0 Cevapla
SkyKingdom
5 gün önce

Film o kadar kötü ki nasıl tavsiye edilen filmler arasına konulmuş anlayabilmiş değilim. Oyunculuklar, konu, görsel efektler,…herşey rezalet!

0 Cevapla
Zidaros
6 gün önce

Demekki imdb rüşvet alıyormuş :D 6.6 verdiklerine göre

0 Cevapla
playeronet
1 hafta önce

ilk link neden hata veriyor?

0 Cevapla
kaan Yönetici
1 hafta önce

sorun yok hocam ne hatası alıyorsunuz

0 Cevapla
playeronet
1 hafta önce

This video file cannot be played.(Error Code: 233011)

0 Cevapla
kaan Yönetici
1 hafta önce

üstten alternatifleri dene, tarayıcını değiştir dene, yurtdışı ip si varsa başka ip de deneyin hocam. bizlik sorun yok.

0 Cevapla
Valentina
1 hafta önce
Bu yorum spoiler içeriyor! Yorumu görmek için tıklayın.

Aslında filmin potansiyeli varmış fakat yönetmenin aç gözlülüğü ve yeniden senaryo yazmaya üşendiği için film sarpa sarmış devam filmi çekmek için konuyu gereksiz uzatmışlar devamında da yine asteroid yok etmeye ve kimyasal silah kullanımı göreceğiz ayrıca gördüğüm kadarıyla kimyasal sadece solum ile etkiliyor öyle temas halinde derinin yanması kolunun bacağının kopması gibi bişey yok yani sen uzaylısın o kadar teknolojin var tak maskeni devam et savaşa ne tribe giriyon

0 Cevapla
Orhan38
1 hafta önce

Uzaylılar star wars1977 den gelme sanirim.oyunculuk sıfır geçirmişler kafasina birer kask (tamam kandirliyoruz) makyaj vs hepside bu kadar da ucuz basit seyleri kandirmaya kalkmayin 5 dakika zor dayandim 21yuzyildayiz filim dansika bu imd puani 1.5 bana gore bos filim bunu izleyeceginize belgesel izleyin ucuz yapimla sacma oyunculuk filim olsun nasilsa pandemi izlenir herkez evde dijital gorselde sıfır degmez

0 Cevapla
tolgabil11
1 hafta önce

Bu puanı nasıl almış anlamak zor. Hayal gücünden çok uzak. Uzaylıların iki kolu iki bacağı ve kasklı bir kafası var :) Silahları ise makineli tüfek şeklinde ama lazer atışı yapıyor :) Dünya işgal atında ama halen uçaklarla saldırabiliyorlar :) son derece basit ve hayal gücü sıfır....çok ama çok vaktiniz varsa seyredin...

0 Cevapla
egzistans
1 hafta önce

Bir çaba harcanmış en azından ama uzun, 80 küsur dakika yetermiş filme. Teşekkürler! :)

0 Cevapla
farah
1 hafta önce

Jacop'ı yakup olarak mı çevirmişler benim kulaklarda mı problem var :D çokkk iyi :D

0 Cevapla
magnet
1 hafta önce

cok sacma bir film konuyu sallamışlar savaş olsun patlama olsun efekt olsun yeter demişler konussuz patlama filmi çıkmış berbat zaten olan konusuda çoook saçma

0 Cevapla
Dexter-72
1 hafta önce

Bu saçma filmi izleyeceğinize gidin "falling skies" adlı diziyi izleyin. Konu zaten olarak birbirine benziyor

0 Cevapla
leznat
1 hafta önce

bu ne böyle?????????????

0 Cevapla
backwocal
1 hafta önce

yeni nesil star wars .bir serinin başlangıcı olarak sonlanan genel olarak iyi bir film.umarım devamı olur.

0 Cevapla
nkyeren
1 hafta önce

IMBd 5.1 güncellermisiz.

0 Cevapla
sumuq
1 hafta önce

10 üzerinden 3.1

0 Cevapla
odhin
1 hafta önce

sarmadı 15 vi dk da kapattım

0 Cevapla
Raptorr
1 hafta önce

yil olmus 2021 boyle filmler yapmaya utanmiyorlarmi yazik parala 20dk anca dayana bildim

0 Cevapla
cebah
1 hafta önce

şimdi bu filmin konusu ne davası ne çözemedim çözen varsa bi zahmet anlatsın.uzaylılar biribirine düşman insanlar birbirine düşman uzaylılar insanlara düşman.galiba senarist yazarken kafası tam pusluymuş..inanın finalde süpriz bekliyordum umduğum olmadı konu baya karışık..izleynelere tavsiyem ayık kafayla izleyin..belki senaristin kaçırdığı bir şeyler vardır..

0 Cevapla
backwocal
1 hafta önce

gezegenleri yok olan bir ırk .herşeyi ile yeni bir gezegene geliyor.askeri amaç işgall svil amaç yaşam.sivil uzaylılar barışçıl bir dünya istediği için müttefik oluyor ve gezegenin sahibi olanlara destek veriyor.

0 Cevapla
Erayy
1 hafta önce

Bu bir filmin devamı o yüzden galiba olaylar kaldığı yerden devam ediyor. Bende ilk filmi izlemeden bunun ilk10-20 dk baktım pek bir şey anlamadım o yüzden izleyemiyeceğim.

0 Cevapla
cetcet69
1 hafta önce

puan olarak 5 in üzerine cıkmaz

0 Cevapla
irfancalis
1 hafta önce

devami 2022 mart 13 te ..

1 Cevapla
taylanm
1 hafta önce

Bence gayet güzel bir filimdi.

0 Cevapla
odhin
1 hafta önce

neresi harikaydı söylede bizde bilelim hacı karmankarışık film

0 Cevapla
_Sansar_
1 hafta önce

6saatir bekliyorumhalen sinema cekim😢

0 Cevapla
Snake_Eyes
1 hafta önce

sabret arkadaşım admin ki de can biraz anlayışlı ol

0 Cevapla
_Sansar_
1 hafta önce

Ahanda zabita geldi

0 Cevapla
kaan Yönetici
1 hafta önce

hocam bende ekleyip öyle yatacagım aynı bekleyişi bende yapıyorum. çeviri bitti filmi hazırlıyorum şu an

0 Cevapla
_Sansar_
1 hafta önce

Eline saglik kardesim

0 Cevapla
yemlihan
1 hafta önce

ne zamana yüklenmiş olur acaba tahmini olarak

0 Cevapla
kaan Yönetici
1 hafta önce

3 4 arası hocam

0 Cevapla
yemlihan
1 hafta önce

gelir mi hocam

0 Cevapla
kaan Yönetici
1 hafta önce

eklendi

0 Cevapla
yemlihan
1 hafta önce

Teşekkür ederim

0 Cevapla
stayleon
1 hafta önce

kaan 12 1 gibi çeviri bitermi reis yatmadan izleyelim

0 Cevapla
Cahit72
1 hafta önce

Admin Masquerade 2021 filmi yüklenecekmi ?

1 Cevapla
yalovarize
1 hafta önce

dikiş makinası demiş bi arkadaş ama markasını yazmamış onuda ben yazıyorum bilginize paff marka otomatik..

0 Cevapla
ygtftk_27
1 hafta önce

Filmleri karalamayı bırakın herkesin zevki kendi görüşü var eline sağlık Kaan kardeş not: Arkadaşlar yorumlara bakmadan izleyin her filmi beğenmezseniz izlemezsiniz!!

0 Cevapla
mKubilay
1 hafta önce

Riders of Justice filmi yok mu Kaan ?

1 Cevapla
Background
Kapat ×