Marslı Filminin Bilgileri

Marslı

Mars gezegenine astronotların gönderildiği bir görevde, Mark Watney (Matt Damon) isimli astronot şiddetli bir fırtına sonrası öldü sanılarak ekibi tarafından terk edilir. Fakat Watney hayattadır ve kendisini Mars’ta yapayalnız bulur. Elindeki sınırlı olanaklarla, zekasını ve dayanıklılığını kullanarak dünyaya yaşadığına dair bir sinyal göndermeye çalışır. Milyonlarca mil uzakta NASA ve uluslararası bilim adamı durmaksızın bu ‘Marslı’nın eve dönmesi için uğraşırken, ekip arkadaşları da cesur bir kararla kurtarma operasyonunda yer alırlar. Dünya Watney’nin güvenli bir şekilde geri dönmesi için kenetlenir.Marslı izle, Marslı 1080p Türkçe dublaj izle, Marslı Türkçe altyazılı izle, Marslı 3 boyutlu izle, The Martian izle


Marslı Filmini Sevenlere Öneriler
Yorumlar 15
Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
Serkan014
1 ay önce

Sa Kaan bey bi sorum olucak ben bi film izlemek icin 40 tane video bakiyom youtube dan siteni cok seviyorum uygulamasini indirdim soyle iste ne bileyim en cok izlenenler en cok sevilenler gibi bi liste olsa ordan filmleri secip secip izlesek cok guzel olurdu boyle birsey yapabilirsen siten ztn efso daha da efso olur bence yani film secebilmemiz icin bize yardimci olucak bir seyler yapmalisin bana gore bu sayede yorumlardada keske izlemeseydim vakit kaybi gibi yazilar gormemis olursun saygilar seviliyorsunuz

0 Cevapla
kaan Yönetici
1 ay önce

uygulamanın ilk versiyonu hocam şu an, daha ileri teknoloji bir iki ay içinde yayınlayacagız inş.

0 Cevapla
fatih e
6 ay önce

merhaba admin , altyazılı link ölmüş sanırım (embed disabled ) diyor :(

0 Cevapla
kaan Yönetici
6 ay önce

mrb hocam şu an sorunsuz

0 Cevapla
Oğuzhan Ceyhan
10 ay önce

Düşünmeden izle.

0 Cevapla
Egemen Bilgin
1 yıl önce

Çok eğlenceli bir filmdi. Zamanın nasıl geçtiğini anlamadım. Çocuklara izletmeliyiz. Bilim nedir? Ne işe yarar?

0 Cevapla
GoKDeLeN
1 yıl önce

Sanırım yıllar önce konusu çok benzer bir film izlemiştim. Yine konusu marsta geçiyordu aralarındaki tek fark ekipten sadece bir kişi kurtuluyordu bunda bir kişi geride kalıyor ama nerdeyse aynı ya herşey neyse uzatmayayım gerçekten izlemeye değer. Sıkılmadan soluksuz izledim. İyi Seyirler

0 Cevapla
apo
1 yıl önce

Filmin boyutu kaç gb?

0 Cevapla
GAMER KING
1 yıl önce

bazı insanları sıkabilir ama bende böyle bir şey olmadı :)

0 Cevapla
Furkan Şen
1 yıl önce

filmin sonundaki şarkı galatasaray gol müziği..

0 Cevapla
Sedo kaya
2 yıl önce

Ya bunu nasıl indiricez

0 Cevapla
Muhammet Karaer
2 yıl önce

arkadaşlar brncr 8.5 imdb haketmiş bir film. bazen sanki sen yaşıyormuşşsun gibi daraldığın anlar bile oluyor .

0 Cevapla
murat
2 yıl önce

harika iyi zaman geçirdim

0 Cevapla
Emirhan Candan
2 yıl önce

nasıl indirebilirim?

0 Cevapla
Didem Remi <3
2 yıl önce

izlerken hem çok heyecanlandım... hem ağladım... tavsiye edilir pişman olmazsınız... vay be dedim izlerken

0 Cevapla
Veysel Ersoy
2 yıl önce

Daha önce izlemiştim. Gönül rahatligiyla sıkılmadan izleyebilirsiniz.

0 Cevapla
Hntero
2 yıl önce

soluksuz izleyeceğiniz bir film olmus emeğinize sağlık. 9/10

0 Cevapla
Background
Kapat ×