In This Gray Place Filminin Bilgileri

In This Gray Place

Zor geçen hayatını düzeltmek için acil paraya ihtiyacı olan adam, bu durumun üstesinden gelebilmek için soygun planı yapar. Başarısızlıkla sonuçlanan bu girişim adamın hayatında çözülmesi zor sorunlar yaratır. Uyuduğunda korkunç kabuslar gören adam uyumaktan korkmaya başlar. İşler öylesine kötüleşir ki artık gündüz dahi halüsinasyonlar görmeye başlar.In This Gray Place izle


In This Gray Place Filmini Sevenlere Öneriler
Yorumlar 11
Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
ibr@him
7 ay önce

Tek mekanda geçen bir çok film izledim. Ama helada geçeni ilk defa izliyorum😂.. Berbattı

0 Cevapla
awesome
7 ay önce

biraz yavan kalmış kurgu ve oyunculuk yok denecek kadar es geçilebilir

0 Cevapla
f m a
7 ay önce

eger bu fılmı ızlersenız cok pişman olursunuz alt yazıyken ızledım anlamsız bır fılmdı ve pişman oldum

0 Cevapla
foseptik çukuru
7 ay önce

siz bakmayın kötü yorum yapanlara onlar filmleri tembellikten dublajlı izlemeyi tercih eden insanar

0 Cevapla
koray
7 ay önce

de sg lo

0 Cevapla
koray
7 ay önce

hayatımda izledigim en güzel filim!! pardon en bok gibi flim demek istemiştim 🤣🤣

0 Cevapla
Arda
10 ay önce

hiçbir yere varmıyor son sahneye kadar aynı devam ediyor ve bir sonunca varmadan bitiyor zaman kaybı

0 Cevapla
adem
10 ay önce

Neyi izleyim kardesim neyi izleyim yav. o kotu bu sacma oteki bes para etmez. size kalsa hicbirsey izlemeyelim. butun aksamim yorumlri okumakla geciyor sonra bakmisim gec olmus film yok.

0 Cevapla
HD
7 ay önce

NEYİ Mİ İZLEYECEKSİN? 1- Filmi Google’da ara bul, orada izleyici beğenme oranı verilmektedir. 2- Küfürsüz, sadece film hakkında yorumlara ... adresinden bak. 3- Fragmana bak karar ver. Bu film hakkında bu metotla elde ettiğim sonuç. 1- In This Gray Place: %57 oranında kullanıcı bu filmi beğendi. 2- .....‘da bir yorum : Heyecanla başladım ama tek mekan filmi ve diyalog ağırlıklı olduğu çıkınca izleme zevkim biraz kaçtı. Her ne kadar flashback'lerle duygu katmak isteseler de çokta aradığımı bulamadım. Açıkçası film bitti ve hemen sildim. Eğer tek mekan az oyuncu filmlerinde sabırlıysanız şans verin derim belki ilginizi çekebilir.... Şekline yorum yapılmış.

0 Cevapla
HD
7 ay önce

Sayın Admin Kaan kardeşim Türkçe Altyazı linkini sildiğin anda benim yorum sıfır oldu. Hiç yayınlamasanız daha iyiydi, hoş görüsü tavan yapmış bir adminsin ama küfüre taviz verip yayınlıyorsun, ama benim yorumumu sansürlüyorsun verdiğim linkte ne var? Hdfilmcehennemi’ne rakip bir site değil ki!

0 Cevapla
kaan Yönetici
7 ay önce

hocam eğer reklam istisnası yaparsam alıp başını gidiyor durduramıyorum bu konuda anlayış göstermeniz dileğiyle. ne size ne de o siteyle alakalı olumsuz düşüncem var hocam. ayrıca hocam küfürlü yorum onaylamıyorum gözden kaçtıgı oluyor bazen.

0 Cevapla
çepni
10 ay önce

haklısın kardeşim

0 Cevapla
nuri
10 ay önce

Ölmeden önce izlenmezse pişman olunacak filmler vardır hani. Bu film bu sıralamanın en başında yer alır. Herkesin en az iki kere seyretmesi gereken bir film. Hayata ve sinemaya bakışınızı değiştirecektir.

0 Cevapla
gokhan
10 ay önce

Derhal terkedin bu sayfayı izlemeyi 1 saniye bile düşünmeyin

0 Cevapla
gokhan
10 ay önce

Yanlışlıkla sessiz bi yerin yorumlarını okumuşum bu filme 1 puan hakeder.Bu zamana kadar birçok film izledim şuanda izlediğim en saçma filmler arasında ilk sırada

0 Cevapla
f m a
10 ay önce

bir mekan ortada sacma sapan bır fılm izlemeyı dusunenler ıcın tavsıyem ızlemeyın. pandemi fılm sektörünüde etkıledı dogru durust bır fılm yok pıyasada

0 Cevapla
Background
Kapat ×