Hunted 2020 Filminin Bilgileri

Hunted 2020
Hunted 2020 Filmini Sevenlere Öneriler
Yorumlar 34
Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
Alita__35
1 ay önce

BU FİLME SAÇMA VE İZLEMEYİN DİYENLER. SİZ ÇEKİN ZAMAN. ÇEKECEĞİNİZ ANCAK 3ÜN1İ OLUR. İZLEYİN ÇOK BAŞARALI BİR FİLM YAPMIŞLAR. ÇOK FİŞLM İZLEYEN BİRİ OLARAK GERİLDİMMMMMM. ADMİNLERE TEŞEKKÜRLER

0 Cevapla
Özkan
6 ay önce

Cep telefonumla bundan sonra bendemi film çeksem acaba,yemin ederim ben bunlardan daha güzel film yaparım.

0 Cevapla
Arda
6 ay önce

Acık Kırmızı başlıklı kız.. Biraz köyden indim şehre ..Bir tutam Pamuk prenses ve finalde Cesur yürek Braveheart İronik ;-D

1 Cevapla
burak
6 ay önce
Bu yorum spoiler içeriyor! Yorumu görmek için tıklayın.

Film müthiş ama adama sinir oldum kız gebertti em sonunda piçi

1 Cevapla
taner bozkurt
6 ay önce

Konu güzel.flimde yine okadar kötü sayılmaz ama biraz eksiklikler var puan yüksek.5.0 anca eder

0 Cevapla
f m a
6 ay önce

FILMIM BASINDA ANLATILAN HIKAYE yi fılm ıcınde buluyorsunuz kosturmaca kovalamaca eh ıste idare eder

0 Cevapla
placebo
6 ay önce

olayı bir hikayeye dayandırmak istemişler o da olmamış.. mezarına tüküreceğim gibi intikam da değil olayı.. sapık eğilimli bir sadistin hikayesi olmuş kadından çok.. kaç kovala sıkıldım.. filmin en iyi yeri olması gereken sonunda, intikam alayım derken eeee hadi artık bitsin artık dedirten sıkıcılığını zorlasalar yapamazlar...

0 Cevapla
türkan
6 ay önce

berbat bır fılm zaman kaybı

0 Cevapla
nuri
6 ay önce

Bu filme güzel demişler, nesine güzel dediniz? Demek ki güzel bir film seyretseniz kafayı yersiniz. Film son derece uyduruk. Üç beş kişi bir araya gelmiş, senaryosu bile olmayan bir şeyler çekmiş. Seyretmeye değmez.

0 Cevapla
Özkan
6 ay önce

Filmin ilk yarısı güzel,ikinci yarısı saçmalamışlar.

0 Cevapla
maximus
6 ay önce

Film normalde 1,5 saat ama ben 15 dakikada izledim. Zaman değerli. Emeğine sağlık kaan.

0 Cevapla
sinan
6 ay önce

Ya ne kadar tembelsin arkadaşım sen. Ingilizcen ilerler biraz altyazili izle. Okuman yazman yokmu senin. Sen bunları takma Kaan usta böylesu seyir zevkini daha iyi yapıyor. Dublaj çok gereksiz bence. Keşke tüm sadece altyazılı olsa...

0 Cevapla
kaan Yönetici
6 ay önce

hocam çıkanı ekliyorum ben zaten altyazılı dublaj farketmiyor bana

0 Cevapla
filmkolikk
6 ay önce

Ben boyle. birsey gormedim. Elimde olmayan nedenlerle 7 puan verdim filme. Sonuna kadar izlenizi oneririm. Kiz telefonu evde unutmustu, bagajda yaninda ortaya cikti. Filmi yapan ekip sonra izleyip bu ne demistir. Birde breavehert gondermesi varki komik acayip kizin yuzune mavi paintball topu patliyor. İzleyin guzel yapmislar.

0 Cevapla
yesim
6 ay önce

Bagajdaki telefon ve çanta başka bir kadına ait, daha öncede kadın kaçırıp öldürmüşler videosunu çekmişlerdi ya

1 Cevapla
007alibond
6 ay önce

Filmi sabah 3 40 da bitirdim , film güzeldi ama ailecek sakin izlemeyin altyazı çok fazla küfür dolu, kızın el feneri gibi ormanda kırmızı kırmızı dolaşması saçma olmuş, filmin sonuna kadar kırmızıyı çıkarmadı ya ,

0 Cevapla
Eylül
6 ay önce

Bir şey anlayan beri gelsin. Başlangıç iyiydi de sonradan senarist, yönetmen, oyuncular falan kafayı bulmuş herhalde daldan dala atlayıp bu filmi yapmışlar. Deli saçmasından başka bir şey değil...

0 Cevapla
Neo
6 ay önce

Kardes dublajı cıksa dublajını da koyarlar bizimle ne alakası var bi filme dublaj olması ıcın dublaj ekibi gerekli buda para masraf demek alt yazılı ingilizce icin yararli olabilir ama esasolan eger ses sistemi ile kullanıyosan orjınal dilinde izleyerek daha gercekcı ses alirsın bu yuzden altyazılı severiz biz dublajların sesi 2+1 iken orjınali genel olarak 5+1 bazen se 7+1 olur

0 Cevapla
ismahan
6 ay önce

güzel film fakat sonunda saçmalamaya ne lüzum vardı.

1 Cevapla
latif yılmaz
6 ay önce

son 20 dakika vasat ötesi.bir film bu kadar batırılır

0 Cevapla
4man
6 ay önce

emegıne saglık kardeşim Film çokk vaktınız varsa izleyini sizinde elinizde kamera olsa çekebılecegınız turden bır yapım olmuş

0 Cevapla
noname
6 ay önce

Bir zeyna vakası =) Kovalamaçlı harikaydı.

0 Cevapla
Rcp
6 ay önce

Can't use string ("") as a HASH ref while "strict refs" in use at index_dl.pm line 766 ADMIN rapidream hata veriyor bu yazıyor.

0 Cevapla
Rcp
6 ay önce

Rapidream indirme error yazıyor bir el at admin

0 Cevapla
yesim
6 ay önce

Çok beğendim heyecan doluydu, yüklediğiniz için teşekkürler ❤

0 Cevapla
Yücel
6 ay önce

Başladıgı gibi güzel gitseydi keşke,sonlara dogru saçmalaya ne gerek vardı

0 Cevapla
Özkan
6 ay önce

İlk yarısı idare eder,ikinci yarısı saçmalamışlar.

0 Cevapla
esra
6 ay önce

Nasıl filmdi yaaaa....Bu kadar korku gerilim izledim bu nasıl bir sapık canavar cani ne desem az...Kaan bu arada sağol.

0 Cevapla
ahmet 26
6 ay önce

ben ne izledim lan az önce filmin son 35 dksi deebweb 6.seviyeden alınma gibi arkadaşlar pişmanım...

0 Cevapla
mentos
6 ay önce

Çok bişey beklemeyin boş vaktiniz varsa izleyin.

0 Cevapla
Ahmet Malak
6 ay önce

ADmin yarımada (penınsula) Kore filmini bulabilirmisin

0 Cevapla
007alibond
6 ay önce

Arkadaşım android kullanıyorsan netflixin hileli sürümünü indir orada var ben 2 ay önce izlemistim peninsulayı

0 Cevapla
kaan Yönetici
6 ay önce

teliften kaldırdık onu

0 Cevapla
Şükran Sağdıç
6 ay önce

Muhteşemsiniz inanın içten söylüyorum bir numarasınız 👏

0 Cevapla
Background
Kapat ×