Yedi Hasta Filminin Bilgileri

Yedi Hasta

Dr. Marcus, bir akıl hastanesindeki 6 ileri düzeyde ruh hastasını seçer. Bu hastalarla yeni kitabı için araştırma yapacaktır. Ünlü doktor her hastayla birebir görüşmelerini yaparken işledikleri günahlar teker teker ortaya çıkar. Ancak Dr. Marcus tüm bu hastaları birbirine bağlayan tek bir hasta olduğunu öğrenecektir...


Yedi Hasta Filmini Sevenlere Öneriler
Yorumlar 18
Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
filmci eren
2 yıl önce

ruh hastaları izleyebilir güzel

0 Cevapla
Asli Koksal
2 yıl önce

Konu güzel ama çekimler amatör ve en kötüsü de oyunculuklar berbat. Bu konu profesyonellerin elinden çekilseydi harika olabilirdi.

0 Cevapla
gulluozman
3 yıl önce

basit film dediğinizi bizim yeşilçam da yapabiliyor mu ? HAYIR. bence kesinlikle izlenmeli . hastaların dünyasından dışarıya bakmanın nasıl olduğunu da görüyorsunuz.

0 Cevapla
mhmts
3 yıl önce

film biraz düşük bütçeyle çekilmiş.Ama 5.0 imdblik bir film değil 6-6.5 falan olması lazımdı warner bros veya netflix olsaydı minimum 6 imdbsi olurdu.Beklediğimden daha iyi akıcı,gizemli çıktı.Zaman kaybı değil.

0 Cevapla
Senan Hesenov
3 yıl önce

Izlemesende olur

0 Cevapla
kurtbeyy
3 yıl önce

bu filme zaman kaybı diyen insanlar siz gidin baska film izleyin bende aynı fikirdeyim

0 Cevapla
Theoretical
3 yıl önce

Fazladan uyunan bir saat zaman kaybıdır, yürünen yolu varmadan geriye dönmek zaman kaybıdır, sırf karşı cinse yakın olmak veya arkadaşları biriyle çıktığını bilsin diye biriyle çıkmak zaman kaybıdır; Hiç bir film, hiç bir kitap, hiç bir emek zaman kaybı değildir. Yapacağımız daha güzel bir işimiz olsa ya da izlemek istediğimiz daha güzel bir film varsa onu izleriz, yoksa yeni birinde şansımızı deneriz. Boşa geçen baktimize ağlayıp sızlanmak, boşa geçen o vaktimizden daha büyük zaman kaybıdır.

0 Cevapla
mohican84
3 yıl önce

saçma ve gereksiz ....

0 Cevapla
BitkiselEtobur
3 yıl önce

yeri geldi çok saçma,dandik vs. filmler izledim hatta kendim cep telefonumla film çeksem dahada iyilerini çekebileceğimi düşündüklerim bile oldu :D benim için kötüde olsa film filmdir admin kardeşim sen yolundan şaşma dandikte olsa yükle izleyen birileri var benim gibi :D bence bunun gibi filmleri beğenen birileri var bence her filmden bir ders çıkarılabilir yada birşeyler öğrenebilirsiniz...

0 Cevapla
lord74
3 yıl önce

Ilk ciktiginda alt yazili yine sitenizde izlemistim. Bukadar gereksiz filmler icin emeginizi bosa sarfetmeyiniz. Iyi calismalar.

0 Cevapla
ngurel
3 yıl önce

Yedi değişik hikaye, ilginç bir film, ustaya teşekkürler.

0 Cevapla
ngurel
3 yıl önce

İlginç bir film, ustaya teşekkürler.

0 Cevapla
f m arslan
3 yıl önce

bu fılme zaman kaybı dıyenlere ınanın bende onlarla aynı fıkırdeyım

0 Cevapla
GMAIL
3 yıl önce

seyretmeye gerek yok bence vakit kaybı

0 Cevapla
ugur
3 yıl önce

Korku , gizem , gerilim hepsini barındıran bir film benim hoşuma gitti. Alışılmışın dışında film sevenler gönül rahatlığı ile izleyebilir.

0 Cevapla
mehmet
3 yıl önce

Zamanınızı Boşa Harcamayın Gereksiz Bir Film.

0 Cevapla
selim
3 yıl önce

Çok değişik bi film olmuş korkunçmu derseniz alakasız derim ama 7 hastayı da merak ediyo insan ama sadece meraktan izletiyo kendini okadar onun haricinde saçma ve gereksiz

0 Cevapla
ekrem
3 yıl önce

Zaman kaybının alası..

0 Cevapla
Background
Kapat ×