Guns Akimbo Filminin Bilgileri

Guns Akimbo

Guns Akimbo izle.Bir video oyunu tasarımcısı olan Miles, eski kız arkadaşı Nova’ya hala aşık olan genç bir adamdır. Onun hayatı, Skizm adındaki bir çetenin düzenlediği internet sitesi sayesinde insanların birbirlerine girmesini sağlayan sağlayan bir platforma farkında olmadan kaydolması ile bambaşka bir hal alır. Tüm bu ölüm maçlarının arkasında Riktor isimli manyak ama dahi bir adam vardır ve Miles'ı bu işin içinde istiyordur. Miles, kendini ellerini silahlara bağlanmış şekilde bulur. Bu sırada Nova’nın kaçırıldığını öğrenen Miles, sevdiği kadının kazanmak ve yarışmayı kazanmak için korkularının üstesinden gelmek zorundadır. Miles, yeraltı dünyasına dalacak ve Skizm dünyasını aksiyon dolu bir keşfe çıkacaktır.


Guns Akimbo Filmini Sevenlere Öneriler
Yorumlar 57
Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
31 sjsj
4 ay önce

Filmin sonunda film bitiyor

2 Cevapla
zombi
4 ay önce

vasatın biraz altında bir film vaktınız varsa izleyin 4.5 ederi

0 Cevapla
kolo
4 ay önce

15 yaşından küçükler için ideal

0 Cevapla
Roma
4 ay önce

Eğlenceliydi emeği geçen her kese teşekkür

0 Cevapla
pesvalla
4 ay önce

inanıyorum ki bir gün bu adam pantalon giydiğibir filmde oynayacak....filme gelince diğitürkte izledim...zaman kaybı...

1 Cevapla
ilker
4 ay önce

kıymetli admin kardeşim filmleri orjinal dilinde altyazılı izlemek istiyoruz. ancak altyazılara filmdeki küfürler aynen yazılınca ailecek çocuklarla izleyemiyoruz. çocuklarım lise ve üniversite çağında ama o altyazıları okurken yüzümüz kızarıyor. Türkçe Dublajda "lanet olsun" diye cevrilen küfürler altyazılarda alenen yazılıyor. hem bu filmde hemde diğer filmlerde bu hususun dikkate alınmasını rica ediyorum. eminim benimle aynı dertte olan birçok flmsever vardır.

0 Cevapla
kaan Yönetici
4 ay önce

İlker bey bizim çevirdigimizle filmlerde elimizden geldigince konuşma diline uygun çeviri yapıyor yaptırıyoruz ama gönüllü çeviren arkadaşlar da var onlara müdahele etmemiz söz konusu degil

0 Cevapla
Beğendim
4 ay önce

Çok güzel ful aksiyonlu filmdi kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim

0 Cevapla
siyahbaz
4 ay önce

Baya iyidi film aşırı sarıyor

0 Cevapla
kerem
4 ay önce

Harika bir film millete bakmayın aksiyon olsun mantik olsun idm puani bence az ben izledim zaman nasıl geçti anlamadım harikasın kaan

0 Cevapla
mustafa
4 ay önce

Film puan olarak düşük kalmış biraz. Bence en az 7 olmalı. Gerçekten dopdolu bir film izlemenizi kesinlikle tavsiye ediyorum.

0 Cevapla
Yılmaz
4 ay önce

IMDB puanı hak ettiğinin çok altında bir film bence. espri yeteneğiniz ve hayal gücünüz kıtsa hiç bulaşmayın, diğerleri eğleneceğinden emin olabilir. Admine teşekkürler.

0 Cevapla
turgay
4 ay önce

puanını hak ettiğini düşünüyorum izlenir bence

0 Cevapla
mustafa
4 ay önce

aksiyonu çok iyi .espirsi de güzel .izlenir açıkçası ama filimde bol bol saçmalık var

0 Cevapla
Ekosoft
4 ay önce

10 dk. dayanabildim sonra kapattım. İzlemeyin ve izlettirmeyin. 10 üzerinden 2 bile fazla bu film için.

0 Cevapla
lord74
4 ay önce

Dual nedir ya filmi direkt izleyin iste,ben bu filmi bu sitede izlemistim siradisi güzel bir filmdi.Izleyen pisman olmaz yani.

0 Cevapla
beyaz gulum
4 ay önce

Slm ustadım hdfilmcehennemi android tv apk yokmu yoksa bir el atsanız bu işe gerçekten süper olur şimdiden teşekkür ederim.

0 Cevapla
kaan Yönetici
4 ay önce

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cehennem.mobile.app

0 Cevapla
Garip
4 ay önce

Aksiyonu ve esprisi bol bir filim. Tavsiye ederim...

0 Cevapla
canan
4 ay önce

artık bizim de filimleri izleyebilmemiz için lütfen bi çözüm.lütfen bu dual haricinde bi playerdan yükleyinde bizde filimleri indirip izleyelim lütfen ya.hergün siteye girip bakıyorum ama hep hayal kırıklığı.hep dual hep dual.lütfen başka playerlardan da yükleyin de bizde izleyelim lütfen.

0 Cevapla
kaan Yönetici
4 ay önce

eklenecek hocam dual olamyan videolarda.

0 Cevapla
canan
4 ay önce

bu dual videoyu icat eden kimse allah onu bildiği gibi yapsın.filmi türkçe dublaj seçiyorum orjinal indiriyo.altyazılı seçiyom orjinal iniyo.inş tez zamanda bu playerdan kurtuluruz çok sıkıntılı bi player.lanet olsun bu player a.

0 Cevapla
James Ergün
4 ay önce

Kardeş Dual izlemek bi nimettir.. ama bilmeyenler hep şikayetçi!! İndirdiğin filmi iki seçenekli izleyebiliyorsun.. Saadece izleyeceğin player’ın ayatlarından Türkçe yada İngilizce seçeneğini seçmen gerekiyor..

0 Cevapla
Solomon Necati
4 ay önce

Çok önyargılı yaklaştım ama eğelneceli güzeldi aslında ben film beğenen biri deiğilim ama buna puanım 8.0 boş vakitte çok iyi gider

0 Cevapla
Oyuncu sandalyem var!
4 ay önce

Filmleri DUAL olarak eklemeniz cok guzel hepsini boyle yapin lutfen seside altyaziyida ingiizce aciyorum acayip oluyor sagol cehennem bey!

0 Cevapla
Choban
4 ay önce

Filmler indirilemiyor malesef...

0 Cevapla
kaan Yönetici
4 ay önce

sorun yok hocam sistemde

0 Cevapla
Choban
4 ay önce

Böyle bir link yok sonra tekrar deneyin diye bir hata çıkıyor

0 Cevapla
Choban
4 ay önce

Hata Almanyadan indirilemiyor vpn Türkiye proplem yok..

0 Cevapla
yesim
4 ay önce

Çok iyiydi

0 Cevapla
canan
4 ay önce

olmadı ya.yine beceremedim.dublajı seçtim orjinal film indi.artık yapacak bişey yok olmuyorsa zorlamanın da bi anlamı yok.başka bi siteye yüklendiyse ordan deneyim bari.yine de emekleriniz için sonsuz tşkler.inş bi çözüm yolu bulunur.ve bizde filmleri izleyebiliriz.dual harici player bulursunuz inş.ne yaparsam yapayım.türkçe dublaj indiremedim.hayırlısı.

0 Cevapla
kaan Yönetici
4 ay önce

https://www.youtube.com/watch?v=44e4wi_Vg-8&t=6s&ab_channel=HDfilmcehennemi

0 Cevapla
Mehmet Ulusoy
1 yıl önce

türkçe dublajı çıkmıştır heralde artık admin, bakabilir misin

0 Cevapla
Yiğit Gökdağ
1 yıl önce

sin city gibi olmuş :D

0 Cevapla
durmus ozcan
1 yıl önce

güzel filmdi , full aksiyon..

0 Cevapla
Onur Keneş
1 yıl önce

Filmi beğenmeyen, senaryoyu ve oyuncuları eleştiren arkadaşlar. Başımıza film eleştirmeni kesilmenize gerek yok. Bir senaryo yazın, bir iki kamera, bir kaç tanede oyuncu ayarlayın, sonra oturun yönetmen koltuğuna bir filmde siz çekin, bizlerde izleyelim. Bunu yapamıyorsanız, boş boş konuşarak, film eleştirmeni havalarını bir kenara bırakın

0 Cevapla
hakan
4 ay önce

geçmişte cep telefonuyla bir iki video çekmişliğim var yorum yapabilirmiyim aceba? ama telefon görüntü kalitesi iyi değildi sabah erken kalkıyımda telefon imal ediyim ben en iyisi.. :) en baştan başlayım..

0 Cevapla
nuri
4 ay önce

Yani film elestirmek icin film cekebilmek gerekiyor. Futbol elestirmek icin sahaya cikip oynamamiz gerekiyor

0 Cevapla
alp
4 ay önce

nuri haklı

0 Cevapla
zagor
1 yıl önce

eglenceli film fakat biraz fazla siddet iceriyor +15 derim ....iyi seyirler iyi eglenceler ...emege saygi siteye tesekkkurederim

0 Cevapla
safdışı
1 yıl önce

Saçmalamaktan bir adım dahi gidemedeyen film olurmu olur işte bu. Puana aldanmayın 5 para etmez

0 Cevapla
Background
Kapat ×