Flashback Filminin Bilgileri

Flashback

Fred, otuzlu yaşlarına yaklaşan ve varoluşsal bir kriz yaşayan normal bir adamdır. Gençliğinden tanıdığı bir adamla karşılan Fred, gerçek anlamda ve mecazi olarak geçmişe yolculuk eder. Kayıp bir kız, Merkür adında bir uyuşturucu ve kendisini takip eden korkutucu bir yaratık hakkındaki gizemi yavaş yavaş çözmeye başlar. Geçmiş, günümüz ve gelecek birbiriyle kesişmeye başlayınca, Fred yaşayabileceği tüm olasılıkları keşfetmeye başlar.


Flashback Filmini Sevenlere Öneriler
Yorumlar 42
Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
Naci01
1 hafta önce

Film muhteşem ötesiydi, iyi bir filmin etkisini bu filmi izlemek tekrar hatırlattı.

8 Cevapla
NaberBeyaa
1 hafta önce

Camdan dışarıyı izlesem daha iyiydi saçma sapan birşey.

8 Cevapla
Gintoki
1 hafta önce

Son yıllarda bunun kadar kötü film izlememiştim, tavsiye etmiyorum.

7 Cevapla
alihdfilm
1 hafta önce

Inan fragmanı izledim kesin tirt dedim izlemedim , bir çok yorum kötü olunca izlememeye kadar verdim, zaten bu çocuk labirent den sonra bi ajan filmi çekmişti olmamıştı şimdi böyle bisey denemisler, bu çocuk hayatta kalma gerilim aksiyon filmlerine uyan biri

0 Cevapla
Benseno
1 hafta önce

Abi labirent bir efsane beya

0 Cevapla
savvas66
1 hafta önce

Çok çok çok kötü bir film. Zaman kaybı. Nasıl 7.1 puan verilmiş akıl alacak gibi değil. Acaba bişey olacak mı diye bekliyorsunuz hiç bişey olmuyor sonuna kadar. Çakma bir matrix senaryosu ama berbat bir film.

6 Cevapla
M_tarik
1 hafta önce

Çok derin çok güzel filmdi sonuna kadar merakla izletti

5 Cevapla
nergiz_bal
1 hafta önce

annesinin hastalığı travma yaratıp uyuşturucu içtiği gençlik yıllarını hatırlıyor.konuyu daha iyi işleyebilirlermiş..ben beğenmedim..meraktan ileri-geri-ileri yaparak konuyu anladım hepsi bu..izlemek zaman kaybı..puanına aldandım baktım ama puanı 3 yada 4 olmalıydı.

4 Cevapla
karag0z
1 hafta önce

boşa giden zaman resmen

3 Cevapla
sinemm
1 hafta önce

yeni bitirdim, film baştan sona karmakarışıktı anlamakta zorluk çektim halen düşünüyorum ama güzeldi

3 Cevapla
DrFilm
1 hafta önce
Bu yorum spoiler içeriyor! Yorumu görmek için tıklayın.

Öncelikle çok güzel bir site eline emeğinize sağlık tebrik ederiz. 1000 den fazla film izlemişimdir. Beni film izlemekten soğutan 2. film oldu malesef...

2 Cevapla
anur
1 hafta önce

birinci hangisiydiki

0 Cevapla
DrFilm
1 hafta önce

2019 Pinokyo. Çocuklarla film saati yapalım diye açtık. bütün filmi tek bir kişi dublaj yapmış muhtemelen

0 Cevapla
EnesBatur
1 hafta önce

Film Baya İyi Teşekkürler Kaan Bey YouTubeden Selam

2 Cevapla
Terively
1 hafta önce

lan fakemisin gercekmi

1 Cevapla
Benseno
1 hafta önce

Sence koskoca Enes Batur Netflix amazonprime falan satın alamayacak mı aq

1 Cevapla
583-1
3 gün önce

Koskoca derken?

0 Cevapla
Snake_Eyes
1 hafta önce

Dylan O'Brien'in yeni çıkacak olan filmi infinite ne zaman gelir acaba?

2 Cevapla
alihdfilm
1 hafta önce

9 eylül vizyon tarihi deniyor , o filmde bundan önce mark ve chris oynuyor dylan a küçük rol verilmis

0 Cevapla
Snake_Eyes
1 hafta önce

Yine de güzel film umarım siteye ekler admin sabırla bekliyorum

0 Cevapla
cetcet69
1 gün önce

yani farklı bir film ama kötü demek yanlış anlattığı konuyu iyi anlamak lazım .. yaptığımız seçimler bizi nereye götürür onu konu almış . hani derler arkadas ortamı diye :) konunun amacı seçimler

0 Cevapla
madmanturk
1 gün önce
Bu yorum spoiler içeriyor! Yorumu görmek için tıklayın.

Değerli arkadaşlar, yemin ederim ki anlamaya çalışırsanız (ki sonlara doğru anlıyorsunuz zaten) inanılmaz bir film.Nasıl ki kelebek etkisi bir şaheser, bu film de sıradan, tekdüze bir kurgu gibi başlayıp muhteşem bir anlatıya dönüşüyor.Derseniz ki beynimi bulandırmasın sadece eğlendirsin,o zaman bu o film değil. Bu film öyle ki anlattığı örnek ile size çok farklı şeyler katıyor. Yıllarca bu sitede film izliyorum ne üyelik yaptım ne de bir yorum. Sırf, bu filmi izlemeden veya anlamadığından kötü diyenler yüzünden mahrum kalmayın istedim. İmdb puanı kesinlikle ayıp. Konuyu anladığınızda yönetmenin de oyuncunun da hakkını vereceksiniz emin olun.

0 Cevapla
oguzhannn
2 gün önce

film bittiğinde çalan soundtrackin ismini bilen duyan varsa çok sevinirim.

0 Cevapla
oguzhannn
2 gün önce

Pilotpriest - No Choice buymuş :)

0 Cevapla
oguzhannn
2 gün önce

Derin bir film o yüzden yorumlara bakmadan seyredin :)

0 Cevapla
Chucky
2 gün önce

Burda annesine olan düşkünlüğü ... Geçmişe dönüp hayali birini yaratıyor ... o kişide en sonunda annesi çıkıyor ... Karmaşık birazda kafa karıştıran bir film ...

0 Cevapla
Yusuf4224
2 gün önce

Sigmund Freud u bilenlerin beğeneceği, bilmeyenlerin anlamayacağı bir film bence. Bence çok güzel işlenmiş.

0 Cevapla
Bloodles
1 hafta önce
Bu yorum spoiler içeriyor! Yorumu görmek için tıklayın.

Gizem türü yapmaya çalışmışlar ama sadece çalışmışlar

0 Cevapla
rothaus
1 hafta önce

Bazı kötü yorumları dikkate almayın derim. Gayet kaliteli ve sıra dışı bir film. Kafası basmayanların ya da filmden anlamayanların beğenmemesi çok normal.

0 Cevapla
muyan
1 hafta önce

İşte filmin şifresi;kahramanın adı :Fredie,kullandığı uyuşturucu:Mercury,daha da bişe demiyorum

0 Cevapla
Eraserr5
1 hafta önce
Bu yorum spoiler içeriyor! Yorumu görmek için tıklayın.

Annesine çok düşkün ve annesinin hastalığında psikolojisi bozulan bir çocuk.izlediklerimiz hep hayal.ama seçimler hayatımızi değiştiriyor bu mesajda verilmiş

0 Cevapla
tepe
1 hafta önce

beni pek sarmadı tavsiye etmiyorum puanım 10/4

0 Cevapla
cumhurcemoglu
1 hafta önce

Biraz karışık olduğu için zor bir film. Beğenemedim. Ayrıca herkesin hoşuna gideceğini düşünmüyorum...

0 Cevapla
zagor
1 hafta önce

bombos film .... sardira sardira sonuna geldim siteye tesekkurederim

0 Cevapla
Black03
1 hafta önce
Bu yorum spoiler içeriyor! Yorumu görmek için tıklayın.

o kadar dağınık ki film! kıza ne oldu?

0 Cevapla
yamtar
1 hafta önce

Kim kimi koparıyor kendi payının .........

0 Cevapla
Gintoki
1 hafta önce

Güncel imdb puanı 5.9 ve 800 küsür kişi oy vermiş.

0 Cevapla
anur
1 hafta önce

çok karışık film insanın ister istemez dikkati dağılıyor tavsiye etmem

0 Cevapla
Hunk333
1 hafta önce

Zaman kaybi

1 Cevapla
Hamster_Ko
1 hafta önce

Filmi izlemek icin hangi tarayciyi kullanabilirim yada ip adresimi nasil kontrol ederim

0 Cevapla
kaan Yönetici
1 hafta önce

hocam bizlik sorun yok, sıkıntı yaşayanlar tarayıcıları eklentileri veya ip adresi yüzüne yaşıyor. siz kendiniz çalışacak vaziyette ayarlayın

0 Cevapla
Hamster_Ko
1 hafta önce

Mobilden izlemeye calisiyorum

0 Cevapla
Background
Kapat ×