Cosmic Sin Filminin Bilgileri

Cosmic Sin

Dünya uzaylıların istilası altındadır. İnsan ırkı için büyük tehlike oluşturan istiladan kurtulmak için harekete geçen bir grup bilim insanı ve savaşçı kendilerini amansız bir savaşın içinde bulurlar.İnsanların bedenlerini kullanmayı amaçlayan ve bu sayede insan ırkını yakından inceleme fırsatı bulabilecek olan uzaylıların istilasından kurtulmak için adamlarımız zorlu bir mücadeleye girişirler.


Cosmic Sin Filmini Sevenlere Öneriler
Yorumlar 46
Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
tayfunyyt
2 ay önce

Vakit kaybı, filmde konu yok aksiyon yok Bruce Willis var ama konu mankeni gibi kalmış içerikte. İzledim ama anlat desen anlatacak bir şey de yok. Kal geldi. sitenin emeğine sağlık..

0 Cevapla
murat
3 ay önce

IMDb 2.5 çok bile

0 Cevapla
Sansar16
3 ay önce

Ben şok. Buruca wils var ama film içler acısı.kurgusuda şnanılmaz saçma. Emeklerinden ötürü siteye teşekkürler

0 Cevapla
egzistans
4 ay önce

Yorumlar doğru, gerçekten çok kötü film, niye yapılmış ki yani?

0 Cevapla
keltoş
4 ay önce

ilk defa bruce willis'in bu kadar kötü bir filmde oynadığını görüyorum, senaryo berbat, kurku tutarsız. zaman kaybı ...

0 Cevapla
Arda
4 ay önce

Rezil oyunculuklar. Berbat senaryo. Harcanan paraya gerçekten yazık.

0 Cevapla
asus
4 ay önce

gercekten miyayorumlara inanmadım bruce var dedim kotü olmazdedim oldu ama:(

0 Cevapla
mustafa
4 ay önce
Bu yorum spoiler içeriyor! Yorumu görmek için tıklayın.

Burus var diye güzeldir demeyin film kötü filmdeki 2 kişi dışında kalan bütün oyuncular 3. Sınıf oyunculuk sergiliyor 1.5 saate yazık adam yaşlandı artık zor ölüm gibi filmlerde oynayamıyor ne iş olursa yaparım abi diyen vasıfsız eleman gibi her senaryoya atlıyor. bizim cekiçeninde oynadığı filmler aynı bu şekilde. insan bir yerde bırakmayı bilmeli artık emekli olmalı izleyene yazık.

0 Cevapla
serkan
4 ay önce

kolay kolay yorum yapmam ama hayatımdan giden 2 saate yazık böyle ucuz bir film olamaz yani plastik dandik kostümler yıl 2500 küsür çadırların dandikliği vs bi dünya saçmalık oyunculukta vasat vakit harcamayın hababam sınıfı izleyim yada aykut enişteyi

0 Cevapla
Abdülhadi Aksoy
4 ay önce

Bruce Willis'in benim bilmediğim bir kumar borcu filan mı var? Hard Kill, Breach derken şimdi de bu... Sanki okumadan, bakmadan, önüne gelen projeye atlıyor son zamanlarda..

0 Cevapla
aykut
4 ay önce

5 kuruş etmez. Hızlıca giriş gelişme ve sonuç. Bruce Willis tabutunun çivilerini sağlam çakmış. Kardeşim sen Armegaddon da , Zor Ölüm 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ve Trt de Mavi Ayda oynamış adamsın .Bu nasıl film ağa dediklerinde ne diyeceksin ? Makyajlanmış , az kişi ile ne yapabiliriz gibi.

0 Cevapla
Arda
4 ay önce

yyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kız cosmic sin ha sendee hajsjsjsjsjsj

0 Cevapla
nezo
4 ay önce

Bruce Willis Zor Ölüm Serileri ve Çakal filminin üstüne Oynunculuk yok artık Yaşlandı hareketler Yok Ve Yapımcı Firmalar Yaşlılık ve oyunculuk gereği Çoğu Filim Yapımcı Şirketleri Bruce Willis Oynatmıyor . Aslında Kalite bir Şirketle Çalışsa Eminim Yavaş Hareketlerle Bile Dublor kullansa bile eski filimleri gibi kalite filimler çıkar . Ve Saban Filim Şirketi gerçekten Uğraşıyor yapmaya çalışıyor bazı filimler Saban logosunu görür görmez direk izlerim sonuna kadar . yavaş yavaş ilerliyor 5 yıla kalmaz ünlü bir filim yapımcı şirketi olacağına inanıyorum Saban Yapım şirketinin. neyse konu dışına çıkmayayım izleyin emek ve milyar dolar harcanan bütçeler . gözü kara Paylaşımclar hepsininde emeği var buraya kadar bizlere kadar gelene kadar iyi seyirler Teşekkürler Kaan Kardeş

0 Cevapla
odhin
4 ay önce

seyretmeden geçebilirsin cuneyt arkın izle daha iyi :D

0 Cevapla
lord74
4 ay önce

Ben pek begenmedim.paylasim icin tesekkürler.

0 Cevapla
seyhmus öpçin
4 ay önce

yazık....

0 Cevapla
teoman
4 ay önce

baya kötü bir film

0 Cevapla
atesu
4 ay önce

Kesinlikle IMBD ya takılmayın ben izledim severek mantık hatası, saçmalıklar vardı. Ancak 2.5 IMBD den fazlasını hakediyor

0 Cevapla
tayfun
4 ay önce

Bruce çok benzetmişler ama tam benzetememişler

0 Cevapla
omer
4 ay önce

gidin dunyayı kurtaran adamın oğlunu seyredin daha iyi

0 Cevapla
biri
4 ay önce

imdb 2.5 nedir hakkı yenmiş 4 5 ederi var

0 Cevapla
tayfun
4 ay önce

Bruce Wilse insan bu kadar mı benzer vayy

0 Cevapla
mammuş
4 ay önce

yıl olmuş pappiçulo koloni kuruyor uçan arabalar elde kuru sıkı başarılı :)

0 Cevapla
Yaser
4 ay önce

İmdb 2.5 nedir yaa. Belliki bu film için imdb'ye para verilmemiş. Yani filmde grillo ve bruce var a.q ne kadar kotu olabilirki bu puan verilmiş. İzleyip gorelim

0 Cevapla
abcxyz
4 ay önce

1xbet reklamı arasına çok sık film koymuşsunuz,ağız tadıyla bir reklam izleyemedim.

0 Cevapla
kaan Yönetici
4 ay önce

hocam uyarı bölümünde reklamlı oldugu yazıyor, reklamların bizle alakası yok nete böyle düşüyor

0 Cevapla
Kazım Bey
4 ay önce

Kaan bey hizmet ediyor. Kimse yani bizler film başına Kaan beye 5 kuruş ödemiyoruz. O da mecburen reklam alıyor. Reklamın arasına film de alsa araya filmin arasına reklam da alsa, izleyeceğiz. Siz tercihini kullanın izlememekten yana o zaman.

0 Cevapla
kaan Yönetici
4 ay önce

hocam xbet sürümlerindeki videoya gömülü oluyor reklam, bana getirisi yok ama kendim çevirtmedigim için masrafıda olmuyor çeviri masrafı.

0 Cevapla
sekiz13
4 ay önce

herkes ama herkes, film ekibindeki herkes yoldan çevrilip ekibe alınmış. ama hakikatten adam bruce willse çok benziyor

0 Cevapla
serhat
4 ay önce

Oyunculuk, kurgu ve konu olarak dünyayı kurtaran adamı izleyen daha iyi saçma sapan bir film olmuş, tam film iyiye gidiyor derken saçma sapan bağlantısız sahneler. minareden atlarım bayramını kutlarım der gibi bir film olmuş. hatta olmamış...

0 Cevapla
Osman AgA
4 ay önce

Bruce Willis son flimleri 5 para etmez. bu da oyle freagman dan anladım.. Puan 10 / 2

0 Cevapla
levent
4 ay önce

Selam Kaan ; bu xbet reklamlarını kaldıran bir uygulama yokmu?

0 Cevapla
kaan Yönetici
4 ay önce

as hocam malesef yok, kendim kaç kez denedim 16 saat sürüyor ve geriye kalan görüntü sinema çekimi gibi oluyor, isterseniz reklamsız sürümü bekleyin.

0 Cevapla
adem
4 ay önce

zamanınızı harcamayın cüneyt arkını izleyin :) :) :)

0 Cevapla
aydemiranduv
4 ay önce

ARKA SOKAKLARI izlerim daha ii...

0 Cevapla
Background
Kapat ×