Beyaz Kaplan - The White Tiger Filminin Bilgileri

Beyaz Kaplan - The White Tiger

Akıllı ve hırslı bir genç olan Balram Halwai, fakir bir köylüdür. Amerika’dan yeni dönen Ashok ve Pinky'nin şoförü olan Balram, işini en iyi şekilde yapmaya çalışır. Toplum Balram’ı hizmet etmek için eğitmiştir ve bu yüzden de zengin patronlarının vazgeçilmezi haline gelir. Patronu sayesinde bilmediği bir dünya ile tanışan Balram, bu dünyaya asla erişemeyeceğini düşünür. Bu adaletsiz sisteme isyan eden Balram, zengin olmak için bambaşka bir yol dener. Beyaz Kaplan - The White Tiger izle


IMDb: 7.1 (42827 oy) 18 yaş ve üzeri için uygun.
Süre: 125 dakika
İzlenme: 4178 izlenme
Yıl - Ülke: 2021 Hindistan
Tür: Suç Dram
Beyaz Kaplan - The White Tiger Filmini Sevenlere Öneriler
Yorumlar 22
Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
samet
4 ay önce

hayatımdan boşa giden 2 saat izlemeyin kesinlikle

0 Cevapla
ozmangul
5 ay önce

indirmeden siteden izledim.. başarıyı doğru yoldan kazansa alkışlanırdı ama .....

0 Cevapla
ozmangul
5 ay önce

filme girip baktığımda türkçe , indirip açtığımda ise orjinal dilde gösteriyor. daha önce indirdiklerim de öyle olmuştu..

0 Cevapla
kaan Yönetici
5 ay önce

dual orijinal degil onun ayarını yaparsan ister dublaj ister altyazılı izlersin

0 Cevapla
mert
5 ay önce

efsane film olmuş. başroldeki kişinin din ile ilgilisi yok sadece kötü olup, para kazanmayı düşünüyor. müslümanlığı aşağılamak falan yok ki filmde, ülkelerinde ki zengin kesimin gerçek dünyada ki bakış açılarını yansıtmışlar filmde. onlar zaten müslüman düşmanı. Ayrıca zengin kişi dinsiz, ineklere vs tapmak ile de dalga geçiyorlar. Nasıl film izleniyor hayret ediyorum. Hiç düşünmeden izleyin, muhteşem işlenmiş film.

0 Cevapla
erhans
5 ay önce

klasik cins cins oynayan hintlilerin olmaması iyidi, süre biraz daha kısa olabilirdi, son kısımlar istediğim gibi bitmedi, ana konu din değil filmde, 6/10

0 Cevapla
Young65
6 ay önce

Ben çok beğendim...Düşünmeden izleyin ..Admin sizede teşekkürler...

0 Cevapla
osman
6 ay önce

Bu filmde şerefsiz hintliler müslümanları aşalamışlar, müslümanlığı hedef almışlar, izlemeyin!!! Lütfen bu filmi kaldırın! Elhamdülüllah hepimiz müslümanız!!!

0 Cevapla
ali
6 ay önce

Kur'an'da bir ayet var, Şimdi bizi aramızdaki beyinsizlerin yaptıklarından dolayı helâk mi edeceksin? Adam 36 milyon dinin olduğu bı ülkede dünyaya gelmiş, onun karmaşasını yaşıyor. Sen acaba onların dinine saygı duymayı aklından geçiriyor musun? Anan baban müslüman olmasa, arayışa girip müslüman olacak mıydın? Yazdırdın gece gece..

0 Cevapla
murat
6 ay önce

admin lütfen altyazılı ayrı bi link yap ben tvde herseyi denedm dsadece türkçe izleyebiliyorum bütün dedigin seyleri yaptım

0 Cevapla
kaan Yönetici
6 ay önce

hocam iletişim bölümüne veya sitenin mail adresine yaz, sorununa yardımcı olmaya çalışayım.

0 Cevapla
serap
6 ay önce

film çok başarılı baş roldeki çocuğun oyunculuğuna hayran kaldım kesinlikle izlenmeli

0 Cevapla
ibrahim yiğit
6 ay önce

artık alt yazılı olarak indiremiyorum. çok kötü oldu. türkçe dublaj olarak indirip izlemek zorundamıyım. eski sisteme dönersenin sevinirim

0 Cevapla
kaan Yönetici
6 ay önce

hocam http://prntscr.com/xm93ts resimdeki gibi yapınız, kullandıgınız playerdan seçiniz, kullandıgınız playerdan bulamıyorsanız, klite codec pack kullanıp yapabilirsiniz resimdeki gibi.

0 Cevapla
Asil
6 ay önce

bu film'e yorum yakışır !!

0 Cevapla
Faust
6 ay önce

Bir arkadasim demisti, cogu dusuk puanli hint filmleri guzel oluyor diye...

0 Cevapla
seyirci
6 ay önce

İdeoloji kötü. Film ilk 1 saati sıkıyor sonra kendini izlettiriyor ama olumsuz örnek veriyor. Sonuç hint filmleri kategorisinde iyi ama genel olarak 10/3 Teşekkürler Kaan

0 Cevapla
bilal
6 ay önce

mukemmel bir filim ve konu. herkezin izlemesi gereken güzel bir filim bu dünyanin sadece zenginlere ait olmadigini görmelisiniz içinde ne yaşamlar var bu dünyada. izleyin ve düşünün.

0 Cevapla
Hasna
6 ay önce

Çok iyi filmdi. Herkesin izlemesini tavsiye ederim. Başrolün yaptığını doğru bulduğumdan değil ama içindekinin yok olmamasına sevindim. bunu yapmaya iten sisteme atıyorum suçu.

0 Cevapla
Ünal
6 ay önce

Fena değil yoklukta gider siteye tşk

0 Cevapla
gurkan
6 ay önce

Bu nasıl çeviri filmin %80 'ni yok ayıp yaaa

0 Cevapla
kaan Yönetici
6 ay önce

ingilizce dil ve turkçe altyazı seç hocam playerdan, netflix sürümü video, orda ney varsa harfiyen burdada var

0 Cevapla
Engin
6 ay önce

filmi açarken aklıma ilk gelen abuk subuk hind dansı izleyez yine dedim ama şok oldum 2 saatim boşa gitmedi mesajı alan anlar gerisi hikayeden izler güzel olmuş film birde amk şu filmi kısa tutun nedir lan bu 2 saatı geçiyor adamlar filmi yapıyor ama sonunu getiremiyor izlenmeli bence emeğine saglık admin...

0 Cevapla
sarılarınsülo
6 ay önce

bağlanmak filmini yükleyebilirmisiniz

0 Cevapla
Yasuo
6 ay önce

Çok iyi mesajları var filmin. Bu arada başrolde ki çocuğun oyunculuğu için bile sadece bu filme 8.0 puanı veririm. Film iyi, siyasi olayları, ve en alt sınıfın ne tarzda yaşadığını çok iyi gösteriyor.

0 Cevapla
yorum yazmayan adam
6 ay önce

filmden etkilenecegiz anlaşılan genelde böyle senaryolu filmler güzel oluyor.

0 Cevapla
snayper swiyt
6 ay önce

yorum yokmu

0 Cevapla
Background
Kapat ×