Ajanlar İş Başında Filminin Bilgileri

Ajanlar İş Başında

Lance Sterling, uluslararası casusluluğun yüksek oktanlı dünyasının en önde gelen ismidir. Dünyanın en harika casusu olan Lance havalı, sevimli ve süper yetenekli olmanın yanı sıra dünyayı kurtarmanın günlük işlerinden biri olduğunun farkındadır, bu işte ondan iyisi de yoktur. Genç Walter ise Lance'in neredeyse tam tersidir. Zekasıyla göz kamaştıran Walter'ın sosyal becerileri ne yazık ki o kadar da gelişmiş değildir. Ancak Walter da sosyalleşmek konusundaki eksikliğini kapatmak için zekasını kullanmakta ve buluşlar yapmaktadır. Walter, Lance'in tehlikeli görevlerinde kullandığı araçları icat eden bilimsel dehadır. Fakat olaylar beklenmedik bir dönüş yaptığında, Walter ve Lance aniden yeni bir şekilde birbirlerine güvenmek zorunda kalırlar. Eğer bu birbiriyle alakası olmayan ikili bir takım olarak çalışmayı öğrenemezse, tüm dünya tehlike altında olacaktır... İki Oscar adaylığı bulunan sevilen aktör Will Smith’i bu kez animasyon haliyle izleyeceğimiz filmin orijinal seslendirme kadrosunda Marvel'ın yeni nesil Örümcek Adam'ı olarak tanınan İngiliz aktör Tom Holland, Altın Küre adaylığı bulunan Ben Mendelsohn, “Doctor Who”nun Amy Pond'u olarak ünlenen, ardından Marvel Sinematik Evreni'nin Nebula'sı olarak kariyerini sürdüren Karen Gillan, Emmy adayı Rashida Jones, Altın Küre adayı Masi Oka ve DJ Khaled gibi isimler yer alıyor.


Ajanlar İş Başında Filmini Sevenlere Öneriler
Yorumlar 38
Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
Arne
1 hafta önce

Neden bu kadar güzel ve tatlı?

0 Cevapla
EGE35
3 hafta önce

Gayet kaliteli animasyon filmi sürükleyici . Teşekkürler

0 Cevapla
pupze_41
3 ay önce

aga tüm filmlerde öyle ya buna özel değil

0 Cevapla
sumuq
3 ay önce

Ya neden indirip izlemek zorundayım sıkıldım valla çözüm bulun neden donuyor bu.( internetimde sorun yok)

0 Cevapla
sumuq
3 ay önce

Filmde bug mu var telde de pcde de aynı yerde dondu ve yüklenmiyor :D

0 Cevapla
Serhat Erkan
8 ay önce

NEDEN ARTIK FİLMLERDE İNDİRME İCONU YOK

0 Cevapla
kaan Yönetici
8 ay önce

üstten rapidrame özel veya fast playerı seçiniz hocam

0 Cevapla
jxL
8 ay önce

Abi film sandığımdan daha iyimiş :d çok teşekkürler hdfilmcehennemi

0 Cevapla
Watchman
1 yıl önce

Takılıyor ama film 10/10

0 Cevapla
ÖYLE SİNE?
11 ay önce

takiliyorsa indir (:

0 Cevapla
hmzaydn.01@hotmail.com
1 yıl önce

Film çok iyi ama oynatmada sıkıntılar var durmadan duruyo 1060 lı yıllarda yaptığımız geri sarma tekniğiyle izledim

0 Cevapla
Mustafa Genç
1 yıl önce

Hoş bir komedi. Başka bir bakış açısı da abd alttan alttan dünyaya kan savaş salarken üstten dünyayı sevgi kurtaracak zırvalığı.

0 Cevapla
Fahrettin ÜNLÜ
1 yıl önce

filmi nasıl indirebilirim?

0 Cevapla
Cenk
1 yıl önce

Rapidrame Özel yazan alternatifte videonun sağ üst köşesindeki indir butonundan indirebilirsin ama indirmeler suan aktif değil gece aktif olacak.

0 Cevapla
Enes Uğurlu
1 yıl önce

baya güzel film 2. filmi fln cıkmalı bence

0 Cevapla
siyahbaz
1 yıl önce

Kaan efsane filmler ne zaman gelecek

0 Cevapla
Aykut Bekis
1 yıl önce

bazı filmlerde tv de izlerken takılıyor neden olabilir acaba

0 Cevapla
Isa Alnıaçık
1 yıl önce

süper ya zaman su gibi akıp giden eğlenceli bir yapım olmuş

0 Cevapla
Shino Balanque
1 yıl önce

normalde 20 ile kulağımı şişiren televizyona indirip atıyorum 100 de mırıldanıyolar anlamadım gitti şu ses işini bern çözemedm yani sizde sorun diyorsun admin sorunu anlasam çözecem çoğu filmde böyle hala

0 Cevapla
Nezef
1 yıl önce

Bende de o sorun oluyor. Bazıları filmleri indirdiğimde hiç ses gelmiyor ama aynı filmi aynı playerdan indirip açtığımda ses geliyor. Ben benim PC den kaynaklı bir sorun sanmıştım. Herhalde değilmiş.

0 Cevapla
emre ekiz
1 yıl önce

Filmi indirdim ama ses var görüntü yok neden olabilir

0 Cevapla
ali
1 yıl önce

Kaan ın yerine ben cevap vereyim. Zaten aynı şeyi yazıcak :)) Filmde sorun yok kontrol ettim diyecek. Klasik cevabı hep bu :D

0 Cevapla
tuna
1 yıl önce

HD cehennem i değil cenneti olması lazım sitenin ismi her zaman ki gibi farkınızı gösterdiniz

0 Cevapla
tuna
1 yıl önce

Paylaşım için teşekkürler hocam uzun zamandır bekliyordum Blu-ray i film indirme hızıda mükemmel sayenizde büsürü film arvişim oldu

0 Cevapla
Hakan Gumustargac
1 yıl önce

altyazılı çıkacak mı acaba

0 Cevapla
Uğur Kiliç
1 yıl önce

film yok nasıl izliycez

0 Cevapla
nnnnn
1 yıl önce

hocam the night clerk filminin hdf playerdaki Ajanlar iş başında filmi. Bu linkteki hdf playerdaki ise The night clerk filmi haberin olsun

0 Cevapla
nnnnn
1 yıl önce

hdf playerdaki film farklı

0 Cevapla
AdminnKaan
1 yıl önce

HDRip Xbet Sürüm Ses Sinema Çekimi

0 Cevapla
शांति
1 yıl önce

hocam orjinali ne zaman gelcek haberin varmı ?

0 Cevapla
Berke Mumcu
1 yıl önce

4 ekre izledim varken birdaha izleyebilsem keşke

0 Cevapla
enes
1 yıl önce

Aga bir daha yükler misin

0 Cevapla
Cem Efe Okur
1 yıl önce

niye telifden kaldırdınız yaaaa ben izlemek istiyorum en çok beklediğim film :( :(

0 Cevapla
tahir
1 yıl önce

Kardeşim filmlere,animelere 360 p seçeneği eklermisin ? İnternet berbat 360p de anca izleye biliyorum

0 Cevapla
erhan boşnak
1 yıl önce

kendimi bilidim bileli bu siteden takip ediyorum gündemi. emeklerine sağlık, tanımadan seviyorum seni reis eyvallah @AdminnKaan:disqus

0 Cevapla
Background
Kapat ×